Чи є у аромату стать?
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Чи є у аромату стать?

21 сентября 2017
Чи є у аромату стать?
#Статті

Чи є у аромату стать?

Чи варто ділити запахи на чоловічі і жіночі? Або це тільки прийом маркетологів? Деякі аромати ми сприймаємо як більш мужні, інші - жіночні. Але варто розібратися: причина полягає в самому ароматі або ж в наших культурних стереотипах?

Історично парфум не мав гендеру: за рахунок високої вартості флаконів аромат ототожнювався не з певним підлогою, а з класом. Аж до 20 століття і чоловіки і жінки користувались одними і тими ж духами і не ділили їх за гендерною ознакою, а вибір аромату грунтувався тільки на особистих уподобаннях. Ноти троянди і лілії однаково подобалися і жіночій і чоловічій статі. А в період вікторіанської епохи чоловіки носили запахи бузку, лаванди, м'яти і фіалки.

Розподіл парфумерії на чоловічу і жіночу стався дещо пізніше. Як тільки маркетинг пробрався і в парфумерну сферу, люди стали купувати не сам запах, а певний рекламний образ, мрію, красу. Чоловіки хочуть володіти мужністю Метью Макконахі, а жінки пахнути, як Скарлетт Йохансон.

Але якщо відкинути всю рекламу, розлити аромати в стандартні флакони, то відмінності буду майже невідчутні. На кожній людині аромат звучить по-різному: на комусь більш яскраво і різко, на кому-то ніжно і глухо. Деякі чоловічі парфуми на тілі жінки будуть відчуватися як вишукані пудрові, в той час як на чоловікові вони будуть звучати як деревні. Якщо не брати до уваги аж надто інфантльний запах карамелі або дешеві гігієнічні одеколони, то цілком сміливо можна досліджувати парфумерію, призначену протилежної статі.

Вчені до сих пір сперечаються на тему «хімії тіла»: одні стверджують, що парфум абсолютно не взаємодіє зі шкірою, інші, що відчуваємо ми всі аромати однаково, а сприймаємо по-різному. Згідно з дослідженнями, люди інтуїтивно вибирають той аромат, який більшою мірою посилить запах їх тіла. Але жоден вчений не говорить про статевий розподіл ароматів.

Зараз багато ароматів випускається без вказівки гендерної приналежності, їх називають «унісекс». У світі де прийнято перебільшувати жіночність і мужність, до таких ароматів ставляться упереджено. Аромати, спрямовані на особистість і розум, а не на статеві ознаки, в основному є нішевими. Вони адресовані на вільнодумного користувача, не скованого стереотипами і забобонами. Вони уніфіковані і за кольором упаковки, і за назвою, майже не рекламуються. Купуючи флакон таких духів, покупець немов стає частиною якогось закритого клубу. Зрештою, вибір аромату людина приймає самостійно.
205 unisex "ESSE fragrance" Niche | Інтернет-магазин Perfumer.ua
205 unisex "ESSE fragrance" Niche Аналог парфумів Baccarat Rouge 540 Maison Francis Kurkdjian
Роздріб
810.00грн
Опт
270.00грн
231 unisex "ESSE fragrance" Niche | Інтернет-магазин Perfumer.ua
231 unisex "ESSE fragrance" Niche Аналог парфумів Cherry Smoke Tom Ford
Роздріб
810.00грн
Опт
270.00грн
новинка 234 unisex "ESSE fragrance" Niche | Інтернет-магазин Perfumer.ua
234 unisex "ESSE fragrance" Niche Аналог парфумів BOIS IMPÉRIAL ESSENTIAL PARFUMS
Роздріб
810.00грн
Опт
270.00грн
59 woman "ESSE fragrance" Niche | Інтернет-магазин Perfumer.ua
59 woman "ESSE fragrance" Niche Аналог парфумів Kirke Tiziana Terenzi
Роздріб
810.00грн
Опт
270.00грн

Iнші публікації

Бізнес ніша наливної парфумерії
16.07.2024 Бізнес ніша наливної парфумерії Ніша наливної парфумерії – це оптимальна категорія для старту своєї бізнес імперії, бо при продажі ...
Як правильно продавати парфуми?
20.06.2024 Як правильно продавати парфуми? Що б ви не продавали, чи то товари широкого вжитку, чи то складне технологічне обладнання, у ...
Розбираємо, які парфуми найстійкіші
21.05.2024 Розбираємо, які парфуми найстійкіші У парфумерії є таке поняття як ольфакторна піраміда ароматів. Умовно трикутник поділений на 3 ...

Флакони для дифузорів