Французький парфюмерно-косметичний бренд Lancôme представив фланкер Idôle - Idôle Aura.
Бренд адресував новинку «сміливим, надихаючим і променистим жінкам». Ведучий акорд троянди, супроводжують ноти солі, жасмину, мускусу і ванілі. Акорди новинки відображені в рекламній кампанії: на одному зі знімків стручки ванілі і пелюстки троянди покриті великими шматочками морської солі. Обличчям аромату стала Зендея, амбасадор продукцію Lancôme. Актриса, відома по перезапуску «Людини-павука», фільму «Малкольм і Марі» і серіалу «Ейфорія», представляє вже четвертий аромат лінійки Idôle. Варто нагадати, що в 2020 році Зендея стала обличчям іншого відомого бренду - Valentino. Аромати раніше випущених лінійок Idole Lancome:
Dior представили Vanilla Diorama з нотами рома і какао.
Головний парфумер модного будинку, Франсуа Демаші, об'єднав в композиції цитрусові, пряні і гурманські ноти. Лимон і апельсин доповнюють рожевий перець, кардамон і бурбонська ваніль. Ром і какао відтіняють сандал і пачулі. Аромат відкривається нотами морської води і солі, які змінюються жасмином, кокосом і амброю. Колекція Maison Christian Dior дебютувала в 2004 році. На даний момент колекція представлена 43-тя ароматами. У колекції Perfumer так само є аромати з нотками рома:
ESSE 99 - Love Star Victoria's Secret Reni 276- Lacoste pour Homme Reni 226 - Man In Black Bvlgari
Аромати з нотками какао:
ESSE 36 - The Scent for her Hugo Boss
ESSE 26, Reni 439 - Good girl Carolina Herrera Reni 218 - Armani Diamonds Reni 718 - Chocolate Greedy Montale
Майлі Сайрус стане обличчям нового аромату в парфум Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Деталі рекламної кампанії поки тримаються в секреті, а в мережі доступні тільки кілька фотознімків. Креативний директор Gucci, Алессандро Мікеле, описав Сайрус як «обдаровану художницю, одночасно рок-н-рольну і еклектичну». На думку дизайнера, співачка ідеально втілює і являє собою естетику модного будинку. Кампанія за участю Сайрус вийде 30 липня в переддень запуску продажів Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Критики відзначають, що вибір артистки на роль посла бренду має стратегічне значення. Gucci намагаються привернути широку і різноманітну аудиторію, враховуючи міжнародну популярність Майлі і її вплив. У колекції Reni 457 представлений цей аромат, як туалетна вода.