Золоті правила парфумерного етикету.
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Золоті правила парфумерного етикету.

10 октября 2017
Золоті правила парфумерного етикету.
#Статті

Золоті правила парфумерного етикету

Всі ми потрапляли в такі ситуації. Пастка в ліфті з сильно надушеною людиною, коли затримуєш дихання поки двері не відчиняться. Поїздка в транспорті спекотним днем ​​поруч з дуже «ароматною» особою. Або в кінотеатрі, де єдиний вихід - зарити ніс в попкорн.

Парфум може бути приємним для тих, хто його носить, але неправильне його використання часто стає проблемою для оточуючих. Хоч аромати використовують для підкреслення свого стилю і привабливості, їх дія може бути кардинально протилежною, тому що сприйняття запахів дуже суб'єктивне. А деякі парфуми можуть викликати запаморочення або навіть напади астми.

Існує ряд парфумерних законів:
1. Головне правило: обливатися парфумами не варто, ви швидко звикнете до аромату і перестанете його відчувати, а оточуючі - ні.
2. Аромат повинен відповідати сезону. Насичений східний аромат буде задушливим спекотним літом, а ось морозним зимовим вечором огорне своїм теплом.
3. Для вечерь, дегустації страв і вин ви не повинні вибирати важкі аромати зі складною композицією. По-перше, парфум не дасть вам насолодитися ароматом і смаком страв. По-друге, якщо ви шанувальник солодких ароматів, вас можуть легко сплутати з десертом.
4. Черга в клініці або борт літака - не краще місце для прояву вашого парфумерного смаку. Біля вас можуть перебувати люди з астмою або алергіки, люди похилого віку та діти. А може комусь просто не приємний цей аромат. Навряд чи ви захочете дивитися на активне використання паперових пакетиків всю дорогу від Києва до Парижа.
5. Ніколи не змішуйте аромати. Креми, лосьйони для тіла, гелі для душу, дезодоранти повинні бути максимально схожі за запахом.
6. Використовуйте парфум тільки після душу. Змийте з себе вчорашній день і всі сторонні запахи, і тільки потім наносьте парфуми.

Пам'ятайте про це, адже запобігти незручної ситуації набагато легше, ніж потім з неї виплутуватися.

Iнші публікації

Завальцювання флаконів для парфумерії: переваги для масового виробництва та вашого бізнесу
29.11.2024 Завальцювання флаконів для парфумерії: переваги для масового виробництва та вашого бізнесу Виробництво парфумерії — це багатоступеневий і технологічно складний процес, у якому кожен етап ...
Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
05.11.2024 Що Ви не знали про нішеву парфумерію? В індустрії парфумерії аромати діляться на три ключові сегменти: мас маркет, люксові аромати і ...
Бізнес ніша наливної парфумерії
16.07.2024 Бізнес ніша наливної парфумерії Ніша наливної парфумерії – це оптимальна категорія для старту своєї бізнес імперії, бо при продажі ...

Новинки Esse Niche

237 unisex "ESSE fragrance" Niche - Аналог парфумів VANILLA SEX TOM FORD
238 unisex "ESSE fragrance" Niche - Аналог парфумів PEAR INC JULIETTE HAS A GUN