Як створюють парфуми?
При покупці парфумерії мало хто з нас замислюється над самим процесом їх створення. Про те скільки було витрачено часу, сил, енергії, грошей на те, щоб створити шедевр парфумерного мистецтва.
Але ж, перед тим, як опинитися на полиці магазину, духи потрібно виробити, і повірте, що це ціле мистецтво, яке вимагає певних знань. Від цього залежить яким буде аромат парфумів, їх стійкість і ціна.
У кожен етап створення духів залучено чималу кількість професіоналів, причому різних професій. Відомо, що для виведення у світ парфуму необхідна досить велика сума - близько 50 мільйонів доларів. Куди ж витрачаються всі ці гроші? Велика частина - на рекламу парфуму, а інша на закупівлю інгредієнтів, різної упаковки і флаконів, а також на зарплату персоналу.
Як же створюють парфуми?
Одним з головних етапів створення аромату є виробництво парфумерної композиції. Більшість цих композицій створюється в місті Грассі, так званої парфумерної столиці, у Франції. Парфумерні заводи виробляють композицію, як для самих дорогих ароматів, так і для більш дешевих. При створенні композиції проводиться ретельний відбір необхідних інгредієнтів. Для дорогих ароматів використовують тільки натуральні дорогі компоненти, а для більш дешевих - менш натуральні і дорогі.
Наступний етап створення аромату - розчинення даної композиції спиртом найвищої якості, тобто 70% концентрації. Далі розчин доводять до потрібної кондиції, залишаючи його на кілька тижнів. Іноді до складу розчину додають трохи антиокислювачу, він необхідний для стійкості аромату в разі відкриття флакону.
Останній етап - фільтрування, після якого виходить прозорий розчин певного кольору. Якщо розчин зовсім не має кольору, що виходить рідко, парфумери його забарвлюють спеціальними барвниками.
Після цього можна говорити про завершення процесу виробництва аромату. Тепер залишилося тільки розлити духи в підходящі і обов'язково висушені флакони, упаковувати в красиву упаковку і відправити до магазину. Коли новинка парфумерного мистецтва з'являється на полицях магазину, запускається реклама.
Хотілося б наголосити на тому моменті, що вартість парфуму за словами фахівців, складається з дивовижною пропорції: 15% - вишеперерахованих етапів і 85% - вартість самого бренду.