Головне завдання наливної парфумерії - створити альтернативу відомих ароматів, при цьому, щоб вона була доступною і за хорошою ціною. Але при цьому низька ціна ніяк не впливає на стійкість і якість аромату.
Вартість знижується за рахунок простого фактора, Ви платите тільки за продукт, а не за гучний бренд і красиву упаковку. Завдяки доступності Ви можете змінювати аромати хоч кожен день, маючи в своїй колекції духи на всі випадки життя.
2. Об'єм
На відміну від брендового парфюма, який продається у флаконах 30 мл, 50 мл і 100 мл, об'єм розливних духів покупець обирає сам і зможе собі купити на роздрібній точці від 1 мл до 100 мл.
3. Можливість спробувати більше
Брендові новинки найдорожчі і продаються тільки в упаковці. Купити тестер не можна. Купувати оригінали ризиковано, адже він може не підійти. Тут на заміну приходить наливна парфумерія.
4. Широкий вибір
За кількістю ароматів асортимент відділу парфумерії порівняємо з елітними бутиками.
5. Стійкість
Стійкість парфумерії залежить від концентрації парфумерної композиції, більшість відомих брендів парфумерії використовують близько 15%, в той же час як наливна парфумерія використовує 20% концентрації, тому розливні аромати часто є навіть більш стійкі.