Що таке наливна парфумерія
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Що таке наливна парфумерія

23 июня 2020
Що таке наливна парфумерія
#Статті
Головне завдання наливної парфумерії - створити альтернативу відомих ароматів, при цьому, щоб вона була доступною і за хорошою ціною. Але при цьому низька ціна ніяк не впливає на стійкість і якість аромату.

Основні переваги наливної парфумерії:

1. Вартість

Вартість знижується за рахунок простого фактора, Ви платите тільки за продукт, а не за гучний бренд і красиву упаковку. Завдяки доступності Ви можете змінювати аромати хоч кожен день, маючи в своїй колекції духи на всі випадки життя.

2. Об'єм

На відміну від брендового парфюма, який продається у флаконах 30 мл, 50 мл і 100 мл, об'єм розливних духів покупець обирає сам і зможе собі купити на роздрібній точці від 1 мл до 100 мл.

3. Можливість спробувати більше

Брендові новинки найдорожчі і продаються тільки в упаковці. Купити тестер не можна. Купувати оригінали ризиковано, адже він може не підійти. Тут на заміну приходить наливна парфумерія.

4. Широкий вибір

За кількістю ароматів асортимент відділу парфумерії порівняємо з елітними бутиками.

5. Стійкість

Стійкість парфумерії залежить від концентрації парфумерної композиції, більшість відомих брендів парфумерії використовують близько 15%, в той же час як наливна парфумерія використовує 20% концентрації, тому розливні аромати часто є навіть більш стійкі.

Iнші публікації

Що потрібно для бізнесу з виготовлення дифузорів?
11.08.2025 Що потрібно для бізнесу з виготовлення дифузорів? Ринок аромадифузорів в Україні стрімко зростає. Усе більше людей надає перевагу природним ...
Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються
31.07.2025 Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються Сезонний сплеск попиту в парфумерній індустрії – це чудова можливість для зростання, залучення ...
Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 2: Створення продукту
22.07.2025 Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 2: Створення продукту Ідея — це лише початок. Справжнє життя бренду починається тоді, коли з'являється продукт: ...