Головне завдання наливної парфумерії - створити альтернативу відомих ароматів, при цьому, щоб вона була доступною і за хорошою ціною. Але при цьому низька ціна ніяк не впливає на стійкість і якість аромату.
Вартість знижується за рахунок простого фактора, Ви платите тільки за продукт, а не за гучний бренд і красиву упаковку. Завдяки доступності Ви можете змінювати аромати хоч кожен день, маючи в своїй колекції духи на всі випадки життя.
2. Об'єм
На відміну від брендового парфюма, який продається у флаконах 30 мл, 50 мл і 100 мл, об'єм розливних духів покупець обирає сам і зможе собі купити на роздрібній точці від 1 мл до 100 мл.
3. Можливість спробувати більше
Брендові новинки найдорожчі і продаються тільки в упаковці. Купити тестер не можна. Купувати оригінали ризиковано, адже він може не підійти. Тут на заміну приходить наливна парфумерія.
4. Широкий вибір
За кількістю ароматів асортимент відділу парфумерії порівняємо з елітними бутиками.
5. Стійкість
Стійкість парфумерії залежить від концентрації парфумерної композиції, більшість відомих брендів парфумерії використовують близько 15%, в той же час як наливна парфумерія використовує 20% концентрації, тому розливні аромати часто є навіть більш стійкі.
Iнші публікації
16.07.2024Бізнес ніша наливної парфумеріїНіша наливної парфумерії – це оптимальна категорія для старту своєї бізнес імперії, бо при продажі ...
20.06.2024Як правильно продавати парфуми?Що б ви не продавали, чи то товари широкого вжитку, чи то складне технологічне обладнання, у ...
21.05.2024Розбираємо, які парфуми найстійкіші
У парфумерії є таке поняття як ольфакторна піраміда ароматів. Умовно трикутник поділений на 3 ...
Дякуємо за Вашу заявку! Ми з Вами зв'яжемося в самий найближчий робочий час. Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 16.00
Для початку співпраці заповніть форму
Товари тижня | Знижки до 15%
7 днів - 7 товарів зі знижкою в 15%! Не зволікайте в цей раз часу не багато, пропозиція закінчиться вже 15.09!