Популярні нішеві дизайнери
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Популярні нішеві дизайнери

15 февраля 2019
Популярні нішеві дизайнери
#Статті

Популярні нішеві дизайнери

Нішева парфумерія - творіння парфумерів - індивідуалів, або парфумерних домів з багатою історією і величезним досвідом у створенні парфуму. Найчастіше нишевая парфумерія використовує вельми незвичайну сировину у виробництві своїх ароматів. Аромати можуть дивувати, закохувати в себе, бентежити, шокувати, занурювати в спогади; одне точно - вони не залишать Вас байдужими. Часто ноти бувають різними, незвичайними, які рідко зустрічаються.


TIZIANA TERENZI

Паоло Терензі - італійський парфумер. Паоло спільно зі своєю сестрою заснував марку арт-парфумерії Tiziana Terenzi. Паоло - парфумер Tiziana Terenzi, його сестра, Тиціана, відповідає за дизайн і за просування бренду. В основі всіх ароматів - натуральні рослинні екстракти. Саме тому парфумерія від сімейства Теренціо відома у всьому світі своєю неймовірною стійкістю.
Незважаючи на проведене в світі парфумерії дитинство Паоло, дебютні аромати Tiziana Terenzi з'явилися на світ лише в 2012 році. До цього моменту теперішній ніс компанії пройшов довгий шлях від музиканта і студента факультету філософії права до одного з найбільш плідних парфумерів наших днів. Перш ніж випустити перший аромат під фамільним брендом, Паоло довелося присвятити не один рік роботи над парфумерними лініями популярних марок.


JO MALONE

Засновниця бренду Джо Мелоун розпочала свою кар'єру в якості косметолога і незабаром стала одним з кращих в Лондоні фахівців по догляду за обличчям. Для своїх постійних клієнтів вона вручну і за власним рецептом створила і розлила в маленькі пляшечки масло для ванни з мускатним горіхом і імбиром.
У 1994 році за адресою 154 Walston Street в лондонському Челсі був відкритий перший магазин Jo Malone. Покупцям відразу припали до смаку прості, але вишукані аромати.
Особливість парфумерії Jo Malone полягає в тому, що кожен може стати творцем свого власного аромату, створити Свою парфумерну композицію. Можливим комбінаціям, здається, немає числа: кожен парфум можна носити окремо, а можна змішувати з іншими, отримуючи свій індивідуальний, неповторний аромат.


NASOMATTO

Алесcандро Гелтері геніальний не тільки в парфумерному мистецтві, а й у маркетингу. Він знає наскільки вигідно створити персонаж з чіткою візуальною впізнаваностю, образ, який буде різко виділятися на тлі конкурентів і комунікаційну стратегію, розраховану на певну аудиторію.
Біографія Гелтері тісно переплетена зі світом парфумерії, одне випливає з іншого. З 18 років співпрацював з відомими будинками, плоди його роботи: «Versus» Versace, «Diesel Plus» Diesel і багато другия для Fendi, Valentino і Helmut Lang.
У 2007 році засновує Nasomatto (naso matto, з італійського «божевільний ніс») у співпраці з Артуретто Ланді. Підсумком плідної роботи став випуск 10 ароматів. Разом з Ланді (його дружина) він навчався в Німеччині мистецтву створювати аромати середньовічними способами.
Колекція Nasomatto - це натхнення і безмежні фантазії. Це парфуми особливого настрою, кожен з них унікальний і неповторний. Аромати Nasomatto створювалися для того, щоб Ви насолоджувалися кожним моментом життя, були в постійному русі і випробовували нові емоції.

Iнші публікації

Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
05.11.2024 Що Ви не знали про нішеву парфумерію? В індустрії парфумерії аромати діляться на три ключові сегменти: мас маркет, люксові аромати і ...
Бізнес ніша наливної парфумерії
16.07.2024 Бізнес ніша наливної парфумерії Ніша наливної парфумерії – це оптимальна категорія для старту своєї бізнес імперії, бо при продажі ...
Як правильно продавати парфуми?
20.06.2024 Як правильно продавати парфуми? Що б ви не продавали, чи то товари широкого вжитку, чи то складне технологічне обладнання, у ...

Знижки на Чорну п'ятницю!

Ми стартуємо раніше,
щоб ви встигли підготуватися до власного розпродажу!
З 15.11 до 29.11 – знижки 15%