Міфи про наливну парфюмерію
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Міфи про наливну парфюмерію

13 ноября 2015
Міфи про наливну парфюмерію
#Статті

Міфі про наливну парфюмерію

На сучасному парфюмерному ринку існує достатньо різних ароматів, які до того ж значно відрізняються за ціною. Все більше популярності набуває такого вигляду парфюмерії, як наливна парфюмерія. Проте, не усі знають, що ж представляє з себе наливна парфюмерія і чим обумовлена її низька ціна.
Інтернет пістрить різними статтями і темами на форумах, де люди сперечаються про якість і доцільність придбання наливної парфюмерії, проте, не завжди аргументуючи свої вислови. Існує безліч "міфів" про наливну парфюмерію, більшість з яких ми зараз спробуємо розвінчати.


Міф №1 - Наливна парфюмерія - це підробка

Це не правда. На сучасному ринку існують наступні основні види парфюмерії :
- Оригінал - це парфюмерія, вироблена безпосередньо у Франції під ім'ям відомого Будинку моди або дизайнера. Вона виготовлена з натуральних інгредієнтів, має дорогі дизайнерську упаковку і флакон і, відповідно, високу ціну.
- Копія - це підробка оригінальної парфюмерії, яка повністю копіює аромат, упаковку, дизайн і назву оригіналу. Її видають за оригінал, хоча найчастіше вона робиться в ОАЕ або Голландії і має нижчу якість, ніж оригінал.
- Імітація - це дешевша підробка. При її виготовленні в назві міняють одну букву або замінюють його співзвучною назвою. При цьому копіюють дизайн і аромат (проте, менш ретельно, тому не завжди "попадають в точку"). В цьому випадку виробник намагається "зіграти" на тому, що покупець не досить обізнаний і, побачивши знайомий флакон або схожу назву, прийме його за оригінал.
- Версія (аналог) - це доступна інтерпретація дорогого аромату, яка продається на розлив. При цьому виробник чесно заявляє про те, що його аромати є версіями і не намагається "нажитися" на імені бренду.
Таким чином, наливна парфюмерія - це не підробка, а аналогова продукція, яка є офіційною і не має намірів видати себе за відомий бренд.

Міф №2 - Наливна парфюмерія має низьку якість

Існує два класи парфюмерії по її якості:
- "Люкс" - це тільки французька парфюмерія, виготовлена виключно з натуральних компонентів.
- "Екстра" - це не менш якісна, проте доступніша парфюмерія, за рахунок того, що при її виготовленні використовуються синтетичні аналоги натуральних компонентів.
Наливна парфюмерія відноситься до класу "Екстра" і відповідає усім його стандартам, що не відрізняє її нічим від будь-якої парфюмерії цього класу.

Міф №3 - Наливна парфюмерія може викликати алергію

Навпаки, користуючись духами з синтетичних матеріалів, у Вас менше шансів отримати алергію, ніж від натуральних компонентів духів.

Міф №4 - Наливна парфюмерія абсолютно не стійка

Стійкість парфюмерії залежить від концентрації в ній парфюмерній композиції. Більшість парфюмерії відомих дорогих марок найчастіше є парфюмированной водою з концентрацією парфюмерної композиції близько 15%. В той же час, наливна парфюмерія має середню концентрацію близько 20%. Тому розливні аромати часто є навіть стійкішими.
Головне завдання наливної парфюмерії - повторити те, що вже створене, для того, щоб відомий аромат став доступний кожному.Тому головна її відмінність від елітної парфюмерії - відсутність гучного імені в назві. При цьому низька ціна не впливає ніяк на якість або стійкість парфюмерії, а тільки підкреслює її доступність.

Iнші публікації

Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
05.11.2024 Що Ви не знали про нішеву парфумерію? В індустрії парфумерії аромати діляться на три ключові сегменти: мас маркет, люксові аромати і ...
Бізнес ніша наливної парфумерії
16.07.2024 Бізнес ніша наливної парфумерії Ніша наливної парфумерії – це оптимальна категорія для старту своєї бізнес імперії, бо при продажі ...
Як правильно продавати парфуми?
20.06.2024 Як правильно продавати парфуми? Що б ви не продавали, чи то товари широкого вжитку, чи то складне технологічне обладнання, у ...

Знижки на Чорну п'ятницю!

Ми стартуємо раніше,
щоб ви встигли підготуватися до власного розпродажу!
З 15.11 до 29.11 – знижки 15%