Історія наливної парфюмерії
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Історія наливної парфюмерії

23 июля 2015
Історія наливної парфюмерії
#Статті

ІСТОРІЯ НАЛИВНОЇ ПАРФУМЕРІЇ

Історія парфумерії бере свій початок ще з часів Стародавньої Греції та Стародавнього Риму, коли основним призначенням ароматів було обкурювання приміщень. Тоді пахощі отримували з деревних смол, змішуючи їх з різними маслами.

Після падіння Римської Імперії аж до 12 століття західний світ занурився в похмурий період з навалами варварів і нескінченними війнами, де не було місця парфумерії. Тому розквіт парфумерного ремесла припадає на Середньовіччя. У другій половині 14 століття з'явилися рідкі парфуми на основі спирту та ефірних масел, які називали ароматичними водами. У той час для виготовлення парфумів використовували тільки натуральні інгредієнти, тому парфумерія була дуже дорогим задоволенням.

З поширенням духів почали виготовляти і різні скляні флакони, які розглядалися не тільки як ємність для парфумерії, але і як прикраса. Їх оздоблювали коштовними і напівкоштовними каменями, емалями, золотом. В ту епоху у жінок були флакончики, які вони наповнювали ароматом, що їм сподобався, замовивши його парфумеру. Так з'явилась наливна парфумерія як явище.

Свій найбільший розвиток парфумерне ремесло отримало у Франції. Саме тут у 17 столітті, в містечку Грассі, почалося виробництво того, що зараз ми називаємо парфумерією - парфуми з трьома ступенями розвитку аромату: верхня нота, нота серця і базова нота.

З розвитком хімії у 19 столітті парфумери навчилися отримувати синтетичні масла, що імітували натуральні запахи. Це значно здешевило процес і дозволило зробити парфумерію більш доступною: вона перестала бути привілеєм заможних. Крім того, це дозволило експериментувати з хімічними сполуками і різноманітними відтінками ароматів. Так парфумерія перейшла на стадію промислового виробництва, і в цей же час з'явилася професія «парфумер».

До середини 19 століття флакони існували самі по собі і являли собою твори прикладного мистецтва. Тоді в Європі налічувалося близько 250 парфумерних лавок, які торгували ароматами в тому вигляді, в якому зараз продається наливна парфумерія.

Але в 1828 році П'єр Герлен відкрив свою парфумерну крамницю і випустив перший аромат під своїм ім'ям - "Senteurs Champs" («Душа Квітів»). А в 1853 році він випустив аромат "Eau de Colone Imperiale" в унікальному кришталевому флаконі, прикрашеному позолоченим орнаментом. Ці парфуми поклали початок тому, що тепер парфумери стали випускати аромати під своїм ім'ям і в унікальних флаконах.

Наприкінці 19 століття стало з'являтися все більше парфумерних будинків, а парфумерія стала випускатися під їх назвами. У 20 столітті парфумерія почала носити імена відомих кутюр'є. У цей час змінюється сприйняття духів: відтепер оцінюється не тільки аромат, а й флакон, упаковка і навіть те, як його рекламують.

Парфумерні крамниці, що залишились у Франції з 19 століття, з поширенням іменитих парфумерних будинків стали втрачати свою популярність. Вони поступово перекваліфікувалися на виробників «нішової парфумерії», чим і займаються до цих пір. Ця парфумерія не рекламується і випускається в звичайних флаконах, однак має свою власну легенду і виготовляється виключно з натуральних інгредієнтів.

У кінці 20 століття з'явилася наливна парфумерія в тому вигляді, в якому ми знаємо її зараз. Основна відмінність наливний і елітної парфумерії в тому, що в першому випадку покупець сплачує тільки за сам аромат, а у другому - в першу чергу за ім'я відомого парфумерного будинку або кутюр'є.

Наливна парфумерія - це аромати, які є аналогами відомих ароматів модних будинків. Парфумери відтворюють аромат, який збігається з оригіналом на 80-99%. Тільки в цьому випадку споживачеві не доводиться переплачувати за дорогу упаковку, дизайнерський флакон, модний бренд або дорогу рекламну кампанію.

Завдання наливної парфумерії - повторити те, що вже створено, для того, щоб відомий аромат став доступний кожному. Тому головне її відмінність від елітної парфумерії - відсутність гучного імені в назві. При цьому низька ціна не впливає ніяк на якість чи стійкість парфумерії, а тільки підкреслює її доступність.

Ви маєте змогу самостійно обрати аромат, флакон для нього та об'єм. Це робить доступним придбання безлічі різноманітних ароматів для різних подій або під різний настрій.

Наливна парфумерія ще багато століть тому допомогла зробити світ чудових ароматів доступним кожному.

Iнші публікації

Завальцювання флаконів для парфумерії: переваги для масового виробництва та вашого бізнесу
29.11.2024 Завальцювання флаконів для парфумерії: переваги для масового виробництва та вашого бізнесу Виробництво парфумерії — це багатоступеневий і технологічно складний процес, у якому кожен етап ...
Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
05.11.2024 Що Ви не знали про нішеву парфумерію? В індустрії парфумерії аромати діляться на три ключові сегменти: мас маркет, люксові аромати і ...
Бізнес ніша наливної парфумерії
16.07.2024 Бізнес ніша наливної парфумерії Ніша наливної парфумерії – це оптимальна категорія для старту своєї бізнес імперії, бо при продажі ...

Новинки Esse Niche

237 unisex "ESSE fragrance" Niche - Аналог парфумів VANILLA SEX TOM FORD
238 unisex "ESSE fragrance" Niche - Аналог парфумів PEAR INC JULIETTE HAS A GUN