Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Що Ви не знали про нішеву парфумерію?

26 июля 2019
Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
#Статті

Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
Давайте для початку розберемось, що ж вважається нішевой парфумерією?


Ринок парфумерії прийнято ділити на 3 сегмента - массмаркет, ринок люксових - ароматів і нішева парфумерія.
Нішева парфумерія (від французького la niche - ніша, осередок) - це скоріше мистецтво створення аромату, релігія парфумерних нот і філософія розкриття парфуму на шкірі людини. Це дуже ексклюзивні, рідкісні аромати.
Поняття (не саме явище) нішевой парфумерії зародилося в 1990-і роки. І першим, хто заклав її канони, був Серж Лютанс. У 1992 році він здійснив революцію на ринку парфумерії, створивши «перший жіночий аромат дерева» Feminité du Bois (тоді він був випущений маркою Shiseido, в 2009-му його відродили в Serge Lutens) і зруйнувавши існуючу на той момент тенденцію розділяти аромати на жіночі і чоловічі. У 2000 році Серж запустив парфумерний бренд під власним ім'ям, відмовився від гендерної спрямованості ароматів і упакував їх у однакові прозорі флакони.

Трохи фактів про нішевий парфум
• Селективні запахи ще з давніх часів активно використовувалися королівськими сім'ями і благородними людьми.
• Сьогодні популярністю користуються шлейфи, які зосереджені на одній ноті (улюбленицями стали ваніль і троянда).
• Думка про те, що при виготовленні духів такого класу використовуються тільки природні компоненти, помилкове. Деякі парфумери вибирають виключно синтетичні інгредієнти.

У роботі над нишевой парфумерією, ведучі "носи" намагаються використовувати тільки найкращу сировину найвищої якості. Чималу роль відіграє і рік врожаю того чи іншої сировини і місце його зростання. Якщо, наприклад, квітка апельсинового дерева намагаються закуповувати в країнах Магрибу (північ Африки, Туніс, Марокко, Алжир), то для есенції гаякового дерева парфумер швидше поїде в Індонезію. Що стосується натуральності та селективності (добірності) в питаннях підбору сировини, то парфумерія схожа з виноробством.
Творці роблять ставку на вміст флакона, а не його вид. Це дозволяє вкласти витрати в пошук якісних масел і речовин для отримання ідеального складу. Існують гарні, подарункові екземпляри, вартість яких в рази вище.

Нішеві парфуми не рекламуються, про них можуть хіба що розповідати ті, хто ними користується. У цих ароматів нерідко є легенда. Є старовинні аромати, рецепт яких відтворюється протягом століть.

Нішева парфумерія не гарантує вам, що аромат буде звучати добре, вона гарантує, що аромат буде звучати унікально. В ідеалі нішевий аромат повинен по-різному розкриватися на різній шкірі і бути невпізнанним.

Iнші публікації

Бізнес ніша наливної парфумерії
16.07.2024 Бізнес ніша наливної парфумерії Ніша наливної парфумерії – це оптимальна категорія для старту своєї бізнес імперії, бо при продажі ...
Як правильно продавати парфуми?
20.06.2024 Як правильно продавати парфуми? Що б ви не продавали, чи то товари широкого вжитку, чи то складне технологічне обладнання, у ...
Розбираємо, які парфуми найстійкіші
21.05.2024 Розбираємо, які парфуми найстійкіші У парфумерії є таке поняття як ольфакторна піраміда ароматів. Умовно трикутник поділений на 3 ...

Нарешті в наявності!