Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
Давайте для початку розберемось, що ж вважається нішевой парфумерією?
Ринок парфумерії прийнято ділити на 3 сегмента - массмаркет, ринок люксових - ароматів і нішева парфумерія.
Нішева парфумерія (від французького la niche - ніша, осередок) - це скоріше мистецтво створення аромату, релігія парфумерних нот і філософія розкриття парфуму на шкірі людини. Це дуже ексклюзивні, рідкісні аромати.
Поняття (не саме явище) нішевой парфумерії зародилося в 1990-і роки. І першим, хто заклав її канони, був Серж Лютанс. У 1992 році він здійснив революцію на ринку парфумерії, створивши «перший жіночий аромат дерева» Feminité du Bois (тоді він був випущений маркою Shiseido, в 2009-му його відродили в Serge Lutens) і зруйнувавши існуючу на той момент тенденцію розділяти аромати на жіночі і чоловічі. У 2000 році Серж запустив парфумерний бренд під власним ім'ям, відмовився від гендерної спрямованості ароматів і упакував їх у однакові прозорі флакони.
Трохи фактів про нішевий парфум
• Селективні запахи ще з давніх часів активно використовувалися королівськими сім'ями і благородними людьми.
• Сьогодні популярністю користуються шлейфи, які зосереджені на одній ноті (улюбленицями стали ваніль і троянда).
• Думка про те, що при виготовленні духів такого класу використовуються тільки природні компоненти, помилкове. Деякі парфумери вибирають виключно синтетичні інгредієнти.
У роботі над нишевой парфумерією, ведучі "носи" намагаються використовувати тільки найкращу сировину найвищої якості. Чималу роль відіграє і рік врожаю того чи іншої сировини і місце його зростання. Якщо, наприклад, квітка апельсинового дерева намагаються закуповувати в країнах Магрибу (північ Африки, Туніс, Марокко, Алжир), то для есенції гаякового дерева парфумер швидше поїде в Індонезію. Що стосується натуральності та селективності (добірності) в питаннях підбору сировини, то парфумерія схожа з виноробством.
Творці роблять ставку на вміст флакона, а не його вид. Це дозволяє вкласти витрати в пошук якісних масел і речовин для отримання ідеального складу. Існують гарні, подарункові екземпляри, вартість яких в рази вище.
Нішеві парфуми не рекламуються, про них можуть хіба що розповідати ті, хто ними користується. У цих ароматів нерідко є легенда. Є старовинні аромати, рецепт яких відтворюється протягом століть.
Нішева парфумерія не гарантує вам, що аромат буде звучати добре, вона гарантує, що аромат буде звучати унікально. В ідеалі нішевий аромат повинен по-різному розкриватися на різній шкірі і бути невпізнанним.