Читати про Що Ви не знали про нішеву парфумерію? на сайті perfumer.ua
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Що Ви не знали про нішеву парфумерію?

26 июля 2019
Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
#Статті

Що Ви не знали про нішеву парфумерію?
Давайте для початку розберемось, що ж вважається нішевой парфумерією?


Ринок парфумерії прийнято ділити на 3 сегмента - массмаркет, ринок люксових - ароматів і нішева парфумерія.
Нішева парфумерія (від французького la niche - ніша, осередок) - це скоріше мистецтво створення аромату, релігія парфумерних нот і філософія розкриття парфуму на шкірі людини. Це дуже ексклюзивні, рідкісні аромати.
Поняття (не саме явище) нішевой парфумерії зародилося в 1990-і роки. І першим, хто заклав її канони, був Серж Лютанс. У 1992 році він здійснив революцію на ринку парфумерії, створивши «перший жіночий аромат дерева» Feminité du Bois (тоді він був випущений маркою Shiseido, в 2009-му його відродили в Serge Lutens) і зруйнувавши існуючу на той момент тенденцію розділяти аромати на жіночі і чоловічі. У 2000 році Серж запустив парфумерний бренд під власним ім'ям, відмовився від гендерної спрямованості ароматів і упакував їх у однакові прозорі флакони.

Трохи фактів про нішевий парфум
• Селективні запахи ще з давніх часів активно використовувалися королівськими сім'ями і благородними людьми.
• Сьогодні популярністю користуються шлейфи, які зосереджені на одній ноті (улюбленицями стали ваніль і троянда).
• Думка про те, що при виготовленні духів такого класу використовуються тільки природні компоненти, помилкове. Деякі парфумери вибирають виключно синтетичні інгредієнти.

У роботі над нишевой парфумерією, ведучі "носи" намагаються використовувати тільки найкращу сировину найвищої якості. Чималу роль відіграє і рік врожаю того чи іншої сировини і місце його зростання. Якщо, наприклад, квітка апельсинового дерева намагаються закуповувати в країнах Магрибу (північ Африки, Туніс, Марокко, Алжир), то для есенції гаякового дерева парфумер швидше поїде в Індонезію. Що стосується натуральності та селективності (добірності) в питаннях підбору сировини, то парфумерія схожа з виноробством.
Творці роблять ставку на вміст флакона, а не його вид. Це дозволяє вкласти витрати в пошук якісних масел і речовин для отримання ідеального складу. Існують гарні, подарункові екземпляри, вартість яких в рази вище.

Нішеві парфуми не рекламуються, про них можуть хіба що розповідати ті, хто ними користується. У цих ароматів нерідко є легенда. Є старовинні аромати, рецепт яких відтворюється протягом століть.

Нішева парфумерія не гарантує вам, що аромат буде звучати добре, вона гарантує, що аромат буде звучати унікально. В ідеалі нішевий аромат повинен по-різному розкриватися на різній шкірі і бути невпізнанним.

Iнші публікації

Розбираємо, які парфуми найстійкіші
21.05.2024 Розбираємо, які парфуми найстійкіші У парфумерії є таке поняття як ольфакторна піраміда ароматів. Умовно трикутник поділений на 3 ...
Доречні аромати для офісу
13.05.2024 Доречні аромати для офісу Вибираючи парфуми кожен хоче наголосити на своїй індивідуальності, зробити образ цілісним, ...
Увага! Нові кришки для парфумерії
09.04.2024 Увага! Нові кришки для парфумерії Шановні клієнти, зверніть увагу: з метою запобігання будь-яким можливим непорозумінням – ...

Новинка ESSE 108 та 109!

PERFUMER радує двома супер-новинками:
ESSE 108 версия DOLCE & GABBANA - DEVOTION
ESSE 109 версия BURBERRY - BURBERRY GODDESS