Читати про Сам собі бос на сайті perfumer.ua
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Сам собі бос

11 июля 2017
Сам собі бос
#Статті

Сам собі бос

4 історії успіху наших покупців
Надихаючі історії наших покупців про те, як вони починали свій бізнес в сфері наливної парфумерії, чого домоглися, які цілі перед собою ставлять і шо вважають своїм секрет му успіху. Ми зібрали 5 абсолютно різних історій, кожна з яких може стати чиїмось натхненням.

Вікторія, м.Запоріжжя

Вікторія відносить себе до «парфумерних маніяків» - людей, які захоплені парфумерією у всіх її проявах. Вона дуже любить аромати і не уявляє свого життя без парфуму.
Робота з парфумерією - її улюблена справа, яку вона змогла перетворити на прибутковий бізнес. Вивчати нові аромати - це захоплюючий і цікавий процес.
4 роки тому Вікторія відкрила свою першу парфумерну точку. Справа була збитковою і доводилося часто переїжджати і міняти місця оренди з різних причин. Але вона не здавалася і йшла далі.
Її завзятість і віра в улюблену справу дала свої плоди - зараз у Вікторії три відділи з наливною парфумерією, які приносять не тільки прибуток, але і невимовне задоволення від роботи.

Сергій і Юлія, м.Кам'янець-Подільський, Хмельницька обл.


Сергій і Юлія відкрили першу точку з продажу наливної парфумерії в 2013 році в місті Кам'янець-Подільський, і зараз є власниками 4 точок в різних містах України.
«Розпочалось з того, що хотіли працювати самі на себе і не бути фінансово залежні від когось. При малому бюджеті можливостей відкрити свій власний бізнес не було так багато. І як завжди хотілось з малим капіталом вкладень отримати стабільний великий дохід. Зваживши всі аспекти (ціну і якість продукції, асортимент, якість обслуговування менеджерів) вибір впав на продукцію компанії «ПАРФЮМЕРЪ». Обговоривши всі деталі з менеджерами компанії і склавши в своєму житті перший бізнес план розпочали свій бізнес в цій сфері. Дуже допомогло звичайно і те що дружина полюбляє парфуми і мала невеликий досвід у сфері продаж», - розповідає Сергій про початок свого шляху в парфумерному бізнесі.
Своїм девізом в роботі Сергій і Юлія вибрали «Ми підберемо парфуми на будь-який смак», чим і керуються щодня в роботі. Кожен день вони індивідуально підбирають більше 100 ароматовдл кожного соего клієнта. «Це дає нам можливість розвиватися і ставати кращими у своїй сфері», - впевнені вони.
Крім того, продавці-консультанти, що працюють на торгових точках Сергія і Юлії, кожен день вдосконалюють свої знання про парфумерію. Це дозволяє їм ставати професіоналами у своїй сфері і підвищувати якість обслуговування клієнтів.
На цьому Сергій і Юлія не збираються зупинятися і в найближчих планах у них не тільки збільшення обсягів продажів, але і відкриття нових точок в містах України, розширення асортименту та вдосконалення роботи з клієнтами. Крім того, в їх планах - співпраця з компанією «Парфумер» за франшизою.


 Наталя і Святослав, м.Жидачів, Львівська обл.

У Наталії і Святослава мережа торгових точок «JOYA» ( «Джоя», раніше «GIOIA»), які займаються не тільки продажем наливної парфумерії, але ще і галантерейних виробів.
Починали вони 4 роки тому з маленького кіоску біля торгового центру. Тоді здавалося, що всі ніші в торгівлі вже зайняті, але просто чимось займатися Наталі і Святославу не хотілося - вони хотіли продавати те, що буде потрібним і корисним для людей. «Гарненько придивившись, ми зрозуміли що в нашому регіоні зовсім немає розливної парфумерії. Так з'явилася ідея, з чого саме почати, і виходячи з цього, ми почали її реалізовувати, - кажуть вони про початок свого шляху. - Довелося вкласти багато сил, щоб донести покупцям інформацію про новий товар на ринку. Але легко працювати, коли продукція хорошої якості.»
Зараз їх бізнес розвинувся до 14 магазинів по Західній Україні, в 8 з яких представлена ​​наливна парфумерія. Основним завданням вони ставлять перед собою те, що їхні клієнти повинні отримувати гідний і ексклюзивний товар за доступні гроші. Персонал магазинів «JOYA» завжди уважний до своїх покупців, добре навчений і з радістю допоможе у виборі будь-якого з товарів.


 Олена і Олександр, м.Одеса

Олена і Олександр - власники мережі точок з продажу наливної парфумерії «Парфумер», відкритих по франшизі. На даний момент мережа налічує 4 торгові точки в Одесі та вже в цьому місяці у них в планах відкрити нову точку, а до кінця року збільшити їх кількість до шести.
Першу точку «Парфумер» подружжя відкрило в травні 2016 року, але Олена не новачок в парфумерному бізнесі - продажами парфумерії вона займається вже протягом 5 років. Саме тому, дізнавшись про франшизу «Парфумер» вона вирішила продовжувати працювати і розвиватися в цій сфері.
Лише через рік після відкриття першої торговельної точки, Олена і Олександр стали найуспішнішими і стрімко розвиваються франчайзі компанії «Парфумер». Досвід і системний підхід до роботи - секрет їхнього успіху.

Iнші публікації

Розбираємо, які парфуми найстійкіші
21.05.2024 Розбираємо, які парфуми найстійкіші У парфумерії є таке поняття як ольфакторна піраміда ароматів. Умовно трикутник поділений на 3 ...
Доречні аромати для офісу
13.05.2024 Доречні аромати для офісу Вибираючи парфуми кожен хоче наголосити на своїй індивідуальності, зробити образ цілісним, ...
Увага! Нові кришки для парфумерії
09.04.2024 Увага! Нові кришки для парфумерії Шановні клієнти, зверніть увагу: з метою запобігання будь-яким можливим непорозумінням – ...

Знижка 10% на улюблену парфумерію!