Сам собі бос
4 історії успіху наших покупців
Надихаючі історії наших покупців про те, як вони починали свій бізнес в сфері наливної парфумерії, чого домоглися, які цілі перед собою ставлять і шо вважають своїм секрет му успіху. Ми зібрали 5 абсолютно різних історій, кожна з яких може стати чиїмось натхненням.
Вікторія, м.Запоріжжя
Вікторія відносить себе до «парфумерних маніяків» - людей, які захоплені парфумерією у всіх її проявах. Вона дуже любить аромати і не уявляє свого життя без парфуму.
Робота з парфумерією - її улюблена справа, яку вона змогла перетворити на прибутковий бізнес. Вивчати нові аромати - це захоплюючий і цікавий процес.
4 роки тому Вікторія відкрила свою першу парфумерну точку. Справа була збитковою і доводилося часто переїжджати і міняти місця оренди з різних причин. Але вона не здавалася і йшла далі.
Її завзятість і віра в улюблену справу дала свої плоди - зараз у Вікторії три відділи з наливною парфумерією, які приносять не тільки прибуток, але і невимовне задоволення від роботи.
Сергій і Юлія, м.Кам'янець-Подільський, Хмельницька обл.
Сергій і Юлія відкрили першу точку з продажу наливної парфумерії в 2013 році в місті Кам'янець-Подільський, і зараз є власниками 4 точок в різних містах України.
«Розпочалось з того, що хотіли працювати самі на себе і не бути фінансово залежні від когось. При малому бюджеті можливостей відкрити свій власний бізнес не було так багато. І як завжди хотілось з малим капіталом вкладень отримати стабільний великий дохід. Зваживши всі аспекти (ціну і якість продукції, асортимент, якість обслуговування менеджерів) вибір впав на продукцію компанії «ПАРФЮМЕРЪ». Обговоривши всі деталі з менеджерами компанії і склавши в своєму житті перший бізнес план розпочали свій бізнес в цій сфері. Дуже допомогло звичайно і те що дружина полюбляє парфуми і мала невеликий досвід у сфері продаж», - розповідає Сергій про початок свого шляху в парфумерному бізнесі.
Своїм девізом в роботі Сергій і Юлія вибрали «Ми підберемо парфуми на будь-який смак», чим і керуються щодня в роботі. Кожен день вони індивідуально підбирають більше 100 ароматовдл кожного соего клієнта. «Це дає нам можливість розвиватися і ставати кращими у своїй сфері», - впевнені вони.
Крім того, продавці-консультанти, що працюють на торгових точках Сергія і Юлії, кожен день вдосконалюють свої знання про парфумерію. Це дозволяє їм ставати професіоналами у своїй сфері і підвищувати якість обслуговування клієнтів.
На цьому Сергій і Юлія не збираються зупинятися і в найближчих планах у них не тільки збільшення обсягів продажів, але і відкриття нових точок в містах України, розширення асортименту та вдосконалення роботи з клієнтами. Крім того, в їх планах - співпраця з компанією «Парфумер» за франшизою.
Наталя і Святослав, м.Жидачів, Львівська обл.
У Наталії і Святослава мережа торгових точок «JOYA» ( «Джоя», раніше «GIOIA»), які займаються не тільки продажем наливної парфумерії, але ще і галантерейних виробів.
Починали вони 4 роки тому з маленького кіоску біля торгового центру. Тоді здавалося, що всі ніші в торгівлі вже зайняті, але просто чимось займатися Наталі і Святославу не хотілося - вони хотіли продавати те, що буде потрібним і корисним для людей. «Гарненько придивившись, ми зрозуміли що в нашому регіоні зовсім немає розливної парфумерії. Так з'явилася ідея, з чого саме почати, і виходячи з цього, ми почали її реалізовувати, - кажуть вони про початок свого шляху. - Довелося вкласти багато сил, щоб донести покупцям інформацію про новий товар на ринку. Але легко працювати, коли продукція хорошої якості.»
Зараз їх бізнес розвинувся до 14 магазинів по Західній Україні, в 8 з яких представлена наливна парфумерія. Основним завданням вони ставлять перед собою те, що їхні клієнти повинні отримувати гідний і ексклюзивний товар за доступні гроші. Персонал магазинів «JOYA» завжди уважний до своїх покупців, добре навчений і з радістю допоможе у виборі будь-якого з товарів.
Олена і Олександр, м.Одеса
Олена і Олександр - власники мережі точок з продажу наливної парфумерії «Парфумер», відкритих по франшизі. На даний момент мережа налічує 4 торгові точки в Одесі та вже в цьому місяці у них в планах відкрити нову точку, а до кінця року збільшити їх кількість до шести.
Першу точку «Парфумер» подружжя відкрило в травні 2016 року, але Олена не новачок в парфумерному бізнесі - продажами парфумерії вона займається вже протягом 5 років. Саме тому, дізнавшись про франшизу «Парфумер» вона вирішила продовжувати працювати і розвиватися в цій сфері.
Лише через рік після відкриття першої торговельної точки, Олена і Олександр стали найуспішнішими і стрімко розвиваються франчайзі компанії «Парфумер». Досвід і системний підхід до роботи - секрет їхнього успіху.