Піраміда аромату
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Піраміда аромату

16 марта 2016
Піраміда аромату
#Статті
Аромат кожного парфуму має особливість змінюватись і звучати по-різному протягом усього дня. Все це можна легко пояснити тим, що будь-який аромат складається з певної кількості ароматних компонентів. Будь-який аромат має структуру, яка називається «ольфакторного піраміда» або ароматичною пірамідою. Піраміду являє собою тріада так званих нот: верхні або початкові ноти, «серце» аромату або середні ноти і базові або кінцеві ноти, які ще називають «шлейфом». Інакше кажучи, кожен парфум має кілька фаз свого розкриття.


Верхні ноти - Початкові. Їх звучання можна відчути на протязі перших 5-10 хвилин.

Середні ноти - ноти «серця». Розкриваються протягом наступних 10-20 хвилин і звучать від 1,5 до 3-х годин.

Кінцеві ноти - «шлейф». Виявляються разом із середніми нотами і досягають свого піку звучання через 2 години. Для кількох ароматів звучання нот шлейфа може проявлятися до 8 годин.

Початкові ноти створюють перше враження про парфум, вони прелюдія до основної теми аромату. Верхні ноти чутні всього перші кілька хвилин, потім вщухають і дають можливість проявитись серцевим і базовим нотам. Найчастіше початкові ноти поєднують в собі цитрусові, трав'янисті або квіткові акорди. Компоненти, які присутні в початкових нотах аромату, мають високу летючість, тому випаровуються вже через 15 хвилин після їх нанесення.

Відразу ж після початкових нот розкриваються головні ноти аромату - серцеві. Саме тому, цю фазу аромату називають його основною темою. Серцеві ноти насичені глибокими тонами, мають меншу летючість і високу стійкість (близько 3-х годин). Це найдовша фаза, яка показує весь характер аромату. Саме з неї парфумери починають створення свого аромату, нота "серця" основна в кожному ароматі. Середні ноти представлені квітковим, пряним, фруктовим, деревним лейтмотивами.

Третьою і останньою нотою будь-якого аромату вважається кінцева нота або «шлейф», завершальний акорд симфонії аромату. Головною особливістю кінцевих нот є те, що в них входять фіксатори - свого роду закріплювачі, вони утримують силу аромату, збільшують його стійкість. Базова нота парфуму містить в собі речовини з найменшим порогом випаровування - це речовини з дуже низькою летючістю, які тримаються на шкірі набагато довше за інших. Найпоширеніші компоненти в «шлейфі» це: східні прянощі, сандал, кедр, пачулі і амбра.

Всі ці три фази аромату розкриваються поступово і гармонійно, доповнюючи один одного, створюючи при цьому гармонію і єдність.

Iнші публікації

Що потрібно для бізнесу з виготовлення дифузорів?
11.08.2025 Що потрібно для бізнесу з виготовлення дифузорів? Ринок аромадифузорів в Україні стрімко зростає. Усе більше людей надає перевагу природним ...
Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються
31.07.2025 Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються Сезонний сплеск попиту в парфумерній індустрії – це чудова можливість для зростання, залучення ...
Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 2: Створення продукту
22.07.2025 Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 2: Створення продукту Ідея — це лише початок. Справжнє життя бренду починається тоді, коли з'являється продукт: ...