Міфи про наливну парфюмерію
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Міфи про наливну парфюмерію

13 ноября 2015
Міфи про наливну парфюмерію
#Статті

Міфі про наливну парфюмерію

На сучасному парфюмерному ринку існує достатньо різних ароматів, які до того ж значно відрізняються за ціною. Все більше популярності набуває такого вигляду парфюмерії, як наливна парфюмерія. Проте, не усі знають, що ж представляє з себе наливна парфюмерія і чим обумовлена її низька ціна.
Інтернет пістрить різними статтями і темами на форумах, де люди сперечаються про якість і доцільність придбання наливної парфюмерії, проте, не завжди аргументуючи свої вислови. Існує безліч "міфів" про наливну парфюмерію, більшість з яких ми зараз спробуємо розвінчати.


Міф №1 - Наливна парфюмерія - це підробка

Це не правда. На сучасному ринку існують наступні основні види парфюмерії :
- Оригінал - це парфюмерія, вироблена безпосередньо у Франції під ім'ям відомого Будинку моди або дизайнера. Вона виготовлена з натуральних інгредієнтів, має дорогі дизайнерську упаковку і флакон і, відповідно, високу ціну.
- Копія - це підробка оригінальної парфюмерії, яка повністю копіює аромат, упаковку, дизайн і назву оригіналу. Її видають за оригінал, хоча найчастіше вона робиться в ОАЕ або Голландії і має нижчу якість, ніж оригінал.
- Імітація - це дешевша підробка. При її виготовленні в назві міняють одну букву або замінюють його співзвучною назвою. При цьому копіюють дизайн і аромат (проте, менш ретельно, тому не завжди "попадають в точку"). В цьому випадку виробник намагається "зіграти" на тому, що покупець не досить обізнаний і, побачивши знайомий флакон або схожу назву, прийме його за оригінал.
- Версія (аналог) - це доступна інтерпретація дорогого аромату, яка продається на розлив. При цьому виробник чесно заявляє про те, що його аромати є версіями і не намагається "нажитися" на імені бренду.
Таким чином, наливна парфюмерія - це не підробка, а аналогова продукція, яка є офіційною і не має намірів видати себе за відомий бренд.

Міф №2 - Наливна парфюмерія має низьку якість

Існує два класи парфюмерії по її якості:
- "Люкс" - це тільки французька парфюмерія, виготовлена виключно з натуральних компонентів.
- "Екстра" - це не менш якісна, проте доступніша парфюмерія, за рахунок того, що при її виготовленні використовуються синтетичні аналоги натуральних компонентів.
Наливна парфюмерія відноситься до класу "Екстра" і відповідає усім його стандартам, що не відрізняє її нічим від будь-якої парфюмерії цього класу.

Міф №3 - Наливна парфюмерія може викликати алергію

Навпаки, користуючись духами з синтетичних матеріалів, у Вас менше шансів отримати алергію, ніж від натуральних компонентів духів.

Міф №4 - Наливна парфюмерія абсолютно не стійка

Стійкість парфюмерії залежить від концентрації в ній парфюмерній композиції. Більшість парфюмерії відомих дорогих марок найчастіше є парфюмированной водою з концентрацією парфюмерної композиції близько 15%. В той же час, наливна парфюмерія має середню концентрацію близько 20%. Тому розливні аромати часто є навіть стійкішими.
Головне завдання наливної парфюмерії - повторити те, що вже створене, для того, щоб відомий аромат став доступний кожному.Тому головна її відмінність від елітної парфюмерії - відсутність гучного імені в назві. При цьому низька ціна не впливає ніяк на якість або стійкість парфюмерії, а тільки підкреслює її доступність.

Iнші публікації

Чому варто підписатися на Instagram perfumer.ua
21.08.2025 Чому варто підписатися на Instagram perfumer.ua Чому варто підписатися на Instagram perfumer.ua Для власників точок наливної парфумерії та ...
Що потрібно для бізнесу з виготовлення дифузорів?
11.08.2025 Що потрібно для бізнесу з виготовлення дифузорів? Ринок аромадифузорів в Україні стрімко зростає. Усе більше людей надає перевагу природним ...
Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються
31.07.2025 Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються Сезонний сплеск попиту в парфумерній індустрії – це чудова можливість для зростання, залучення ...