Класифікація парфумерії
Мінімальне замовлення - 2500 грн

Класифікація парфумерії

09 марта 2016
Класифікація парфумерії
#Статті
При виборі парфуму ми часто задаємося питанням, до якого класу парфумерії вона відноситься. Мало хто знає, що від концентрації парфуму залежить її клас. Кожен свідомий покупець парфумерії повинен розбиратися в класифікації парфумерії та вміти відрізнити туалетну воду від одеколону або запашної води. Так, parfumer.ua вирішив допомогти розібратися в цьому своїм клієнтам.

Найскладнішим класом в парфумерії вважаються духи. Вони мають найбільший рівень концентрації, найчастіше близько 25%, виходячи з цього, вважаються найдорожчими і мають найстійкіший запах. У кожній країні класифікація парфумерії відрізняється в залежності від кількості в ній спирту, запашних речовин і, звичайно ж, стійкості запаху. Наприклад, в Європі концентрованими духами називають парфум, який містить 20% концентрату парфумерної композиції, до 90% спирту і стійкістю до 7 годин. Для прикладу, в Україні прийнято вважати концентрованими духами парфум, який містить 55% спирту і 30% концентрату парфумерної композиції, а також стійкість аромату вказана як не менш 60 годин.

Чому стійкість парфумерії значно відрізняється по відношенню до Європейським та Українським стандартам?
Все через те, що в Європі і Україні різний спосіб вимірювання стійкості аромату. В Європі це відбувається за допомогою розпилення аромату на блотер, а в Україні зануренням безпосередньо в сам аромат. Таким чином, ми повинні розуміти, що аромат тримається довше, в незалежності від його якості, якщо його занурити в рідину, а не нанести розпилювачем.

Ще одним різновидом парфумерії є парфумована вода (туалетний парфум).
Концентрація ароматичних масел в цьому класі до 13%. Туалетні парфуми завжди вважалися найбільш оптимальним варіантом парфуму по співвідношенню ціна-якість, а також цілком гідною альтернативою духам. Тривалість стійкості парфумованої води - 3-4 години. Так, в Україні парфумовоною водою вважається парфум, що містить не менше 8% запашних речовин, 75% спирту і має стійкість аромату до 50 годин.

Існує, також таке поняття, як туалетна вода. Даний клас парфуму містить до 10% екстракту композиції. Туалетна вода - найпопулярніший вид парфумерної продукції, тому що не має сильного запаху, що дозволяє використовувати її протягом усього дня. Тривалість стійкості туалетної води - 2 години. В Україні туалетною водою вважається парфум, який містить всього 4% екстракту і має стійкість аромату до 40 годин.

І найпростіший вид парфумерії - одеколон. Одеколон швидше застаріле поняття, по суті використовується сьогодні як еквівалент чоловічої туалетної води. У широкому сенсі одеколон - це парфум, який містить найнижчий відсоток концентрації запашних речовин - 3-5%. В Україні прийнято вважати одеколоном парфум, що містить всього 1,5% запашних речовин і стійкістю 24 години.

Це, напевно, чотири найосновніші класи парфумерії. Уміння розбиратися в них дасть вам можливість придбати саме той парфум, який найкраще розкриє вашу індивідуальність і дозволить насолодитися всією повнотою аромату.

Iнші публікації

Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються
31.07.2025 Управління запасами парфумів, як уникнути дефіциту та продати парфуми, що не продаються Сезонний сплеск попиту в парфумерній індустрії – це чудова можливість для зростання, залучення ...
Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 2: Створення продукту
22.07.2025 Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 2: Створення продукту Ідея — це лише початок. Справжнє життя бренду починається тоді, коли з'являється продукт: ...
Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 1: Як почати?
15.07.2025 Як створити бренд парфумів в Україні: покроковий гайд. Частина 1: Як почати? У сучасному ринку парфумерії покупець шукає більше, ніж просто приємний аромат. Він хоче ...

НОВИНКИ!